Thursday, June 21, 2012

     Dzisiejszy post przedstawia stylizację na spacer w upalny dzień:) Kolejny raz plisowana spódnica sprawdza się idealnie i jest dobra na różne okazje. Tym razem jednak wybrałam krótka i skórzaną, która fajnie współgra z koszulkami typu basic;) Najwyższy czas na przygotowywania do ostatniego egzaminu, po którym czekają mnie dłuuugie wakacje:D A tymczasem zapraszam do częstego odwiedzania bloga, stylizacje będą pojawiały się coraz częściej!

     Przypominam o rozpoczynających się wyprzedażach, w wielu sklepach (np H&M czy Mango) można już upolować świetne rzeczy po obniżonych cenach:)



Follow on Bloglovin




photo: themalestreet.blogspot.com

| skirt - MISS SELFRIDGE | basic t-shirt - TOPSHOP | wedges - ZARA | bag -NO NAME | bracelet - ALLEGRO | sunglasses - RIVER ISLAND |


 

8 comments

  1. ale nogi :))) no cóż moge powiedzieć? jak zawsze stylowo :)))

    ReplyDelete
  2. torebka i spódniczka boskie <3
    obserwuję Cię w związku z akcją na forum ModnejPolkiobserwuję jako Nenka, także liczę teraz na rewanżyk :) buziaki :*www.nenkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. znalazłam na modnej polce.
    fajny blog,super pomysł z tą bransoletką,u mnie też jest kilka DIY.
    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://smallblackdress.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. spódniczka jest najlepsza! ciekawie się zapowiada Twój blog:)

    ReplyDelete
  5. Cudowna jest ta stylizacja. Od razu stałaś się moją faworytką <3

    ReplyDelete

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)