Saturday, June 30, 2012


     Wczorajsza stylizacja jest całkowicie odmienna niż poprzednie, poszłam w nieco cięższe klimaty;) Na wieczów wybrałam lity, koszulę, basic'owe czarne legginsy i marynarkę w całości wysadzaną ćwiekami. Poza tym, że jest niesamowicie ciężka, to jedna z moich ulubionych rzeczy w szafie. Może dlatego, że mam słabość i do ćwieków i do Zary:) Dziś notka krótsza niż zwykle, jednak czeka mnie pakowanie przed porannym lotem do Anglii. Jak tylko będę na miejscu, przygotuje dla Was posta w mieście, które inspiruje mnie najbardziej:) Do zobaczenia lada dzień!;)

Follow on Bloglovin

| shirt, blazer - ZARA | shoes - EBAY | leggins - NO NAME |


17 comments

  1. cudowna jest ta marynarka, zachwycałam się nią w sklepie! możesz powiedzieć, ile kosztowała?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję Ci ślicznie<3 Co do ceny nie mam pojęcia, jest to prezent:)

      Delete
    2. ktoś doskonale wiedział co wybrać:)

      Delete
  2. Swietna masz figure ;) cudna kurtka!

    ReplyDelete
  3. pięknie jest :)
    Jeśli miałabyś ochotę moja koleżanka przy pomocy mojego bloga robi wyprzedaż szafową :)
    ZAPRASZAM
    http://litaudrey.blogspot.com/2012/06/wyprzedaz-szafy.html

    ReplyDelete
  4. Nie! NIE! NIE! Dziewczyno opanuj się, bo jesteś... zbyt rewelacyjna :D Mój Boże, uwielbiam Ciebie, Twoje stylizacje, bloga, zdjęcia - jesteś genialna :)
    3mam za Ciebie kciuki, mam nadzieję, że sie niedługo wybijesz, bo wyróżniasz się na tle wszystkich obecnie 'trendy' bloggerek, jesteś inna i to się liczy!

    ReplyDelete
  5. no stylizacja jest świetna :)

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. fantastyczny zestaw! jestem pod wrażeniem kurtki:)!

    ReplyDelete
  7. Hi!i like your style!fashion girl!
    http://natyfashionworld.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  8. Genialny zestaw, świetnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  9. Dziękuje wszystkim za tak miłe komentarze ♥

    ReplyDelete
  10. Dodaję do obserwowanych poprzez wątek 'wzajemna obserwacja' na modnej polce. Pozdrawiam:) http://agacia-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Bardzo mi się podoba. ;) Szczególnie kurtka. Jeśli chciałabyś wyglądać trochę łagodniej, możesz to przełamać jakimś koronkowym elementem.
    Pojawił się u mnie nowy post i jednocześnie na blogu zaszło wiele zmian. Do tego możesz odpowiedzieć - jeśli zorganizuję rozdanie, co chciałabyś dostać?
    http://stylemadd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Marynarka boska i lity <3

    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://carolynesdiary.blogspot.com :)

    ReplyDelete

(Your IP-Address will be registered. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be removed.)